Regulamin

Postanowienia ogólne 

Niniejsza strona zawiera Regulamin firmy BURGA. Zalecamy dokładne zapoznanie się z nim przed złożeniem jakichkolwiek zamówień, ponieważ dokonanie u nas zakupu oznacza, że akceptujesz niniejszy Regulamin. Do konkretnego zamówienia stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w momencie złożenia zamówienia. 

Składając zamówienie w BURGA, potwierdzasz, że masz ukończone 18 lat (lub że uzyskałeś zgodę rodziców albo opiekunów prawnych na złożenie zamówienia) i że akceptujesz niniejszy Regulamin. 

Jeśli nie akceptujesz niniejszego Regulaminu, nie powinieneś korzystać ze strony internetowej BURGA ani kupować na niej towarów. Dla rozwiania wszelkich wątpliwości należy podkreślić, że nie jest możliwe częściowe zaakceptowanie Regulaminu, chyba że między Tobą a BURGA nastąpiło inne uzgodnienie zawarte w formie pisemnej.  

Nie ponosimy żadnego ryzyka ani odpowiedzialności i jesteśmy zwolnieni z wszelkiej odpowiedzialności, jeśli nie przeczytałeś niniejszego Regulaminu w całości lub w części. 

 

Dane osobowe

Zgodnie z postanowieniami naszej Polityki prywatności wszelkie informacje, które nam przekazujesz lub które uzyskujemy w inny sposób, są gromadzone w celu zapewnienia sprawnego procesu składania zamówień i dostawy. 

 

Płatność

Do momentu dokonania płatności wszystkie produkty pozostają własnością BURGA. Zastrzegamy sobie prawo do niewysłania towaru, jeśli płatność została odrzucona lub jeśli wystąpiły inne związane z nią problemy. 

Cena, którą stosujemy do Twojego zamówienia, to cena, która została podana w dniu dokonania zakupu. Koszty wysyłki są podane przed potwierdzeniem zakupu. Dane Twojej karty kredytowej nie są przechowywane, więc cały proces płatności jest w pełni bezpieczny. 

Należy pamiętać, że w Twoim regionie mogą obowiązywać opłaty lokalne. Szczegółowe informacje podano w Warunkach dostawy. 

 

Dostawa

Należy pamiętać, że nasze usługi nie uwzględniają opłat celnych/importowych. Te opłaty leżą po stronie odbiorcy i są nakładane zgodnie z przepisami kraju, do którego wysyłany jest towar. 

Aby dowiedzieć się więcej na temat dostawy, przeczytaj nasze Warunki wysyłki.

 

Masz problemy z dostawą? 

Jeśli masz pytania dotyczące wysyłki i dostawy Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami, a z przyjemnością Ci pomożemy. 

Jesteśmy firmą, która na pierwszym miejscu stawia klienta i dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać najwyższej jakości produkty, zapewniając bezproblemowe wrażenia. Mimo tego czasem coś może się wydarzyć, więc jeśli coś jest nie tak z otrzymanym przez Ciebie produktem, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby to naprawić i zapewnić Ci satysfakcję.  

 

Prawo odstąpienia od umowy

Możesz anulować swoje zamówienie, kontaktując się z nami na hello@burga.com

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, masz prawo do anulowania swojego zamówienia na podstawie Prawa umów konsumenckich (informacje, anulowanie i dodatkowe opłaty) z 2013 r. lub równoważnych przepisów dotyczących praw konsumenckich w UE. Oznacza to, że jeśli zmienisz zdanie lub z jakiegokolwiek innego powodu zdecydujesz, że nie chcesz zatrzymać zakupionych produktów, to w określonym, przewidzianym na anulowanie czasie, możesz poinformować nas o swojej decyzji, by anulować swoje zamówienie. Jeśli otrzymałeś już swoje zamówienie, musisz zwrócić nam produkty, które chcesz anulować. Weź pod uwagę, że wszelkie koszty wysyłki związane ze zwrotem towaru w dobrej jakości pozostają po stronie klienta. 

Jeśli zamówienie złożono z kraju, który nie należy do UE, konieczne może okazać się uiszczenie dodatkowych opłat za zwrot, takich jak cła lub podatki, a za opłacenie takich dodatkowych kosztów odpowiedzialny jesteś Ty. 

UWAGA: Produkty spersonalizowane są jedyne w swoim rodzaju i zostały wyprodukowane specjalnie dla Ciebie. Z tego względu w żadnym wypadku nie wymieniamy ani nie zwracamy pieniędzy za produkty personalizowane, chyba że produkt posiada wadę fabryczną. 

Zwracane produkty nie mogą być noszone ani używane i muszą być w swoim pierwotnym stanie. Po ich otrzymaniu zostanie to przez nas sprawdzone. 

Zwracane produkty muszą mieć etykiety, ale opakowanie zwrotne nie musi być tym samym opakowaniem, w którym przysłano zamówienie. Twoim obowiązkiem jest jednak upewnienie się, że zwracane produkty są odpowiednio zapakowane, aby nie uległy uszkodzeniu w drodze powrotnej. Jeżeli zwracany przedmiot dotrze w nieodpowiednim stanie, odeślemy Ci go. W takim przypadku nie będziemy mogli dokonać zwrotu pieniędzy. Zwroty pieniędzy za zwracane przedmioty będą dokonywane na pierwotną metodę płatności, której użyłeś przy składaniu zamówienia. 

Jeśli nie otrzymamy anulowanego przez Ciebie zamówienia, możemy zorganizować jego odzyskanie na Twój koszt. 

Jeśli zauważymy nietypowy schemat działania związany ze zwrotami, np. podejrzewamy, że ktoś w rzeczywistości używa kupionych produktów, a następnie je zwraca, zamawiając i zwracając nadmierne ilości produktów lub zwracane produkty nie odpowiadają produktom zamówionym — możemy być zmuszeni do dezaktywowania konta i wszystkich powiązanych z nim kont. 

 

Zwroty towaru i zwroty pieniędzy 

Jeśli produkty nie odpowiadają wymaganiom jakościowym lub otrzymałeś niewłaściwe przedmioty, masz prawo, zgodnie z procedurą przewidzianą przez prawo, do wymiany tych przedmiotów na przedmioty o odpowiedniej jakości lub do uzyskania zwrotu pieniędzy. 

Jeśli chcesz zwrócić wadliwy lub nieprawidłowy przedmiot, skontaktuj się z nami w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia na hello@burga.com. Jeśli odkryłeś, że wina leży po naszej stronie, zrób zdjęcia wysłanego Ci wadliwego lub niewłaściwego etui i załącz zdjęcia do pierwszego e-maila wraz z wyjaśnieniem. 

Nie zwracamy pieniędzy, jeśli nie podasz przyczyny zwrotu produktu lub jeśli odeślesz produkt bez wcześniejszego skontaktowania się z nami. 

Zwroty środków za zwrócone produkty będą dokonywane na oryginalną metodę płatności użytą przy składaniu zamówienia. 

BURGA pokryje wszelkie koszty wysyłki związane ze zwrotem wadliwego lub niewłaściwego produktu. 

Z przyjemnością informujemy, że robimy wyjątek w przypadku jednej z kategorii naszych produktów — Okularów. Wybór odpowiednich okularów może być trudny. Z tego względu oferujemy bezpłatne zwroty wszystkich naszych okularów. 

Jeśli Twoje nowe oprawki Cię nie zachwyciły — nie panikuj. Po prostu skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta w ciągu 30 dni od otrzymania okularów BURGA. 

Otrzymasz etykietę zwrotną oraz instrukcje, w jaki sposób należy odesłać produkt. Za darmo!

Chcemy, by udało Ci się znaleźć idealną parę okularów dla Twojej unikalnej twarzy, dlatego zachęcamy do zapoznania się z naszą linią okularów, wiedząc, że w razie potrzeby możesz z łatwością je zwrócić.  

Zwracany produkt nie może być używany i powinien zostać nam odesłany w oryginalnym opakowaniu.

Umieść na przesyłce napis „RETURNED ITEM”. Pomoże to uniknąć pewnych nieporozumień.  

Jeśli nadal masz dodatkowe pytania dotyczące zwrotu produktu, skontaktuj się z nami na hello@burga.com.

Jeśli zauważymy nietypowy schemat działania związany ze zwrotami, np. podejrzewamy, że ktoś w rzeczywistości używa kupionych produktów, a następnie je zwraca, zamawiając i zwracając nadmierne ilości produktów lub zwracane produkty nie odpowiadają produktom zamówionym — możemy być zmuszeni do dezaktywowania konta i wszystkich powiązanych z nim kont. 

 

Twoje konto BURGA

Jako klient jesteś odpowiedzialny za informacje, które podajesz na naszej stronie internetowej. 

Klient nie może używać konta w sposób niezgodny z prawem, w sposób niegrzeczny lub w inny sposób mogący wyrządzić szkodę BURGA. 

Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub zawieszenia Twojego konta, jeśli zauważymy jakiekolwiek oznaki podejrzanej aktywności. Korzystanie z konta BURGA innej osoby bez jej zgody jest surowo zabronione. 

 

Gwarancja: 

Zobowiązujemy się do sprzedaży produktów doskonałej jakości. 

Przedmioty są objęte gwarancją na warunkach przewidzianych przez obowiązujące prawo. 

Nasza gwarancja jakości nie ogranicza Twoich praw wynikających z obowiązującego prawa w przypadku zakupu wadliwego towaru.

BURGA oferuje Ci ograniczoną czasowo gwarancję na wszystkie produkty sprzedawane na naszej stronie internetowej. Gwarancja obejmuje wady produkcyjne. Należy jednak pamiętać, że gwarancją nie są objęte uszkodzenia lub inne wady towaru, które nie wynikają z naszej winy albo z winy producenta towaru. Żadna gwarancja nie ma zastosowania w przypadku wad lub uszkodzeń towaru wynikających z zaniedbania, niedbałości, wpływów zewnętrznych, zwykłego zużycia oraz używania i dbania o produkt niezgodnie z normalną praktyką. 

Należy pamiętać, że gwarancja będzie mieć zastosowanie tylko wtedy, gdy postępowałeś zgodnie z instrukcjami zawartymi w naszym poradniku użytkowania i dbania o konkretny produkt.  

 

Korzystanie ze Strony internetowej 

Zabraniamy korzystania z niniejszej strony internetowej w którymkolwiek z następujących celów: 

  • łamanie jakichkolwiek przepisów lub przesyłanie materiałów niezgodnych z prawem, wulgarnych lub obraźliwych, 
  • zakłócanie innym osobom z korzystania z niniejszej strony internetowej,  
  • kopiowanie projektów lub innych treści stanowiących własność intelektualną BURGA,
  • wykorzystywanie treści przesłanych przez innych klientów bez ich zgody.

Nie wolno Ci nadużywać tej strony internetowej ani nią manipulować, np. hakować ją, wprowadzać wirusy, trojany, robaki, bomby logiczne lub inne technologicznie szkodliwe materiały ani przeprowadzać ataków blokujących dostęp itp. lub w inny sposób ingerować w technologię lub funkcjonalność BURGA, ani kraść danych klientów BURGA. 

Zabrania się również używania zautomatyzowanych systemów lub oprogramowania do wydobywania danych z naszej strony internetowej. 

Jeśli naruszysz niniejsze postanowienia, będziesz odpowiedzialny za straty poniesione przez BURGA. Zgadzasz się również zabezpieczać, bronić i chronić firmę BURGA oraz jej dyrektorów, urzędników, pracowników, konsultantów, przedstawicieli i podmioty stowarzyszone przed wszelkimi roszczeniami stron trzecich, oraz przed odpowiedzialnością, odszkodowaniami i/lub kosztami (w tym m.in. honorariami prawnymi) powstałymi w wyniku korzystania (lub niewłaściwego korzystania) przez Ciebie z niniejszej strony internetowej lub naruszenia przez Ciebie niniejszego Regulaminu. 

Nie gwarantujemy i nie ponosimy żadnej odpowiedzialności, jeśli strona internetowa przestanie być dostępna w jakimkolwiek momencie. Przyjmujesz do wiadomości, że BURGA nie jest odpowiedzialna za usługi dostępu do Internetu. 

 

Recenzje na naszej stronie internetowej 

Jeśli kupiłeś produkty na naszej stronie internetowej i spełniasz inne warunki określone w niniejszej sekcji Regulaminu, masz prawo ocenić zakupione produkty, pozostawiając recenzję na naszej stronie internetowej. 

Nie bierzemy odpowiedzialności za treści przesłane, opublikowane lub wyświetlane przez Ciebie lub innych kupujących na stronie internetowej BURGA lub za jej pośrednictwem. 

Przy zbieraniu i publikowaniu Twojej recenzji zobowiązujemy się przestrzegać wymogów obowiązującego prawa, niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności. 

 

Zmiany   

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub uzupełnienia niniejszego Regulaminu w dowolnym momencie. 

O ile nie postanowiono inaczej, zostaniesz poinformowany o wszelkich zmianach w Regulaminie na stronie internetowej, a zmiany w Regulaminie wchodzą w życie niezwłocznie po opublikowaniu ich na stronie internetowej. Jeśli nie akceptujesz nowego Regulaminu, powinieneś przestać korzystać ze strony internetowej i nie powinieneś kupować znajdujących się na niej produktów. 

 

Reklama i sponsoring

Niniejsza strona internetowa może zawierać materiały reklamowe i sponsorowane. Rozumiesz i akceptujesz to, że BURGA nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści podmiotów zewnętrznych (zwane dalej „Treścią”). 

Nie udzielamy żadnych gwarancji ani nie przyjmujemy zażaleń w odniesieniu do Treści (w tym żadnych gwarancji odnośnie dokładności takich treści, ani nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za jakość produktów i usług zawartych w Treści). Przyjmujesz do wiadomości, że wyłączną odpowiedzialność za wszelkie informacje, do których można uzyskać dostęp poprzez hiperłącza do innych stron internetowych, ponoszą strony trzecie, które dostarczyły te Treści. 

     

Ograniczenie odpowiedzialności 

Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne straty ani szkody powstałe w wyniku korzystania z zakupionych towarów, jeśli Twoje korzystanie z produktu nie jest zgodne z tym, co określono w odpowiednich przewodnikach użytkowania produktów i dbania o produkty i/lub jeśli produkty te nie są używane z odpowiednią dbałością. Masz obowiązek sprawdzić produkty przed ich użyciem, aby upewnić się, że nie są uszkodzone. 

Nasza odpowiedzialność za wszelkie straty lub szkody powstałe w związku z Twoim zamówieniem na naszej stronie internetowej jest ograniczona do wartości Twojego zamówienia, chyba że obowiązujące prawo stanowi inaczej. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za straty pośrednie ani za szkody pośrednie. 

 

Prawo własności intelektualnej

Cała zawartość strony internetowej, w tym wszystkie teksty, grafiki, obrazy, zdjęcia, wszelkie materiały/nagrania filmowe lub wizualne, znaki towarowe, logo i inne znaki wizualne, ilustracje, projekt graficzny strony internetowej, kod oprogramowania i/lub poszczególne części wszystkich wymienionych powyżej elementów, domeny itp. (zwane dalej „Treściami BURGA”) stanowią naszą własność intelektualną lub własność intelektualną osób trzecich, co podlega ochronie prawnej i jest chronione przez międzynarodowe akty prawne regulujące prawa autorskie i prawa własności intelektualnej. 

Akceptując niniejszy Regulamin, przyjmujesz do wiadomości, że korzystając ze strony internetowej i nabywając towary, nie nabywasz żadnych praw do Treści BURGA i możesz korzystać z Treści BURGA wyłącznie zgodnie z niniejszym Regulaminem. Bez zgody BURGA lub strony trzeciej będącej właścicielem odpowiednich praw własności intelektualnej nie możesz wykorzystywać Treści BURGA, w tym m.in. publikować, sprzedawać, wynajmować, kopiować, wyświetlać, modyfikować, dostosowywać, reprodukować ani używać ich w jakikolwiek inny sposób niż wyłącznie do celów osobistych i informacyjnych. 

Jeśli naruszysz nasze prawa własności intelektualnej, będziesz zobowiązany do naprawienia szkód powstałych w wyniku takiego naruszenia. 

 

Informacja 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami na hello@burga.com, a my odpowiemy na Twoje wątpliwości. 

Powiadomienia związane z realizacją zamówienia będą przesyłane na wskazany przez Ciebie adres e-mail i/lub numer telefonu. BURGA nie ponosi odpowiedzialności, jeśli nie otrzymasz wysłanych informacji lub wiadomości z potwierdzeniem z powodu połączenia internetowego, zakłóceń w sieci dostawców usług poczty elektronicznej, przesłania wiadomości do folderu SPAM lub podania nam nieprawidłowych danych. 

     

Rozstrzyganie sporów i prawo właściwe 

Niniejszy Regulamin oraz zakup towarów podlegają prawu Republiki Litewskiej. Wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu lub sprzedaży towarów będą rozstrzygane i przekazywane właściwym sądom Republiki Litewskiej. Miej na uwadze, że możemy podjąć kroki prawne na terytorium stałego miejsca zamieszkania kupującego. 

Jeśli chcesz złożyć skargę, możesz ją przedstawić i przesłać nam, korzystając z danych kontaktowych określonych w niniejszym Regulaminie. Zobowiązujemy się odpowiedzieć na taką skargę w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. 

Jeśli nie uda nam się rozwiązać sporu, możesz wnieść skargę 1) do Państwowego Urzędu Ochrony Praw Konsumenta Republiki Litewskiej, 2) w ramach unijnego rozstrzygania sporów online pod tym linkiem: http://ec.europa.eu/odr lub 3) bezpośrednio do właściwego sądu. 

 

Niniejszy Regulamin zaktualizowano w dn. 18.06.2024 r. 

Dołącz do 905 tys. osób obserwujących @burgaofficial