Polityka Zwrotów

Jesteśmy firmą, która na pierwszym miejscu stawia klienta i dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać najwyższej jakości produkty, zapewniając bezproblemowe wrażenia. Mimo tego czasem coś może się wydarzyć, więc jeśli coś jest nie tak z otrzymanym przez Ciebie produktem, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby to naprawić i zapewnić Ci satysfakcję.

Jeśli chcesz zwrócić towar, skontaktuj się z nami w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia, pisząc na adres hello@burga.com. Jeśli odkryłeś, że wina leży po naszej stronie, zrób zdjęcia wysłanego Ci wadliwego lub niewłaściwego etui i załącz zdjęcia do pierwszego e-maila wraz z wyjaśnieniem.

UWAGA: Produkty spersonalizowane są jedyne w swoim rodzaju i zostały wyprodukowane specjalnie dla Ciebie. Z tego względu w żadnym wypadku nie wymieniamy ani nie zwracamy pieniędzy za produkty personalizowane, chyba że produkt posiada wadę fabryczną.

Nie zwracamy pieniędzy, jeśli nie podasz przyczyny zwrotu produktu lub jeśli odeślesz produkt bez wcześniejszego skontaktowania się z nami.

Zwroty środków za zwrócone produkty będą dokonywane na oryginalną metodę płatności użytą przy składaniu zamówienia.

Miej na uwadze, że wszelkie koszty wysyłki związane ze zwrotem towaru leżą po stronie klienta.

Z przyjemnością informujemy, że robimy wyjątek w przypadku jednej z kategorii naszych produktów — Okularów. Wybór odpowiednich okularów może być trudny. Z tego względu oferujemy bezpłatne zwroty wszystkich naszych okularów.
Jeśli Twoje nowe oprawki Cię nie zachwyciły — nie panikuj. Po prostu skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta w ciągu 30 dni od otrzymania okularów BURGA.
Otrzymasz etykietę zwrotną oraz instrukcje, w jaki sposób należy odesłać produkt. Za darmo!
Chcemy, by udało Ci się znaleźć idealną parę okularów dla Twojej unikalnej twarzy, dlatego zachęcamy do zapoznania się z naszą linią okularów, wiedząc, że w razie potrzeby możesz z łatwością je zwrócić.

Zwracany produkt nie może być używany i powinien zostać nam odesłany w oryginalnym opakowaniu.

Umieść na przesyłce napis “RETURNED ITEM”. Pomoże to uniknąć pewnych nieporozumień.

Jeśli w dalszym ciągu masz jeszcze jakieś pytania odnośnie zwrotu towaru, skontaktuj się z nami na hello@burga.com.
Dołącz do 905 tys. osób obserwujących @burgaofficial