Polityka Zwrotów
Jesteśmy firmą, która stawia klienta na pierwszym miejscu, dlatego staramy się dostarczać produkty najwyższej jakości i zapewnić Państwu bezproblemową obsługę. Czasami jednak zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, więc jeśli otrzymany produkt ma jakąś wadę, dołożymy wszelkich starań, aby temu zaradzić i sprawić, że będą Państwo zadowoleni.
Jeśli chcą Państwo zwrócić produkt, prosimy o kontakt w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia pod adresem hello@burga.com. W przypadku wykrycia wady prosimy o wykonanie zdjęć wadliwego lub niewłaściwego etui i dołączenie ich do początkowej wiadomości e-mail wraz z wyjaśnieniem.
UWAGA: Produkty spersonalizowane są jedyne w swoim rodzaju i zostały wyprodukowane wyłącznie dla Państwa. W związku z tym nie jesteśmy w stanie wymienić ani dokonać zwrotu kosztów za żadne produkty spersonalizowane, chyba że produkt ma wadę fabryczną.
Przed zwrotem jakiegokolwiek produktu prosimy o kontakt z nami. Zwroty wymagają uprzedniego kontaktu, a w przypadku wadliwych produktów – opisu problemu z jakością.
Zwrot środków następuje na podstawie pierwotnej formy płatności dokonanej przy zakupie i zazwyczaj zajmuje 1–3 dni robocze.
Prosimy pamiętać, że wszystkie koszty wysyłki związane ze zwrotem towaru ponosi klient, o ile zwrot nie wynika z przyczyn leżących po stronie firmy BURGA. Niemniej jednak firma BURGA pokryje wszystkie koszty wysyłki w przypadku zwrotu produktów z powodu wad lub wysłania niewłaściwych produktów.
Z przyjemnością informujemy, że dla jednej z naszych kategorii produktów – okularów – robimy wyjątek. Wybór odpowiedniej pary okularów może być trudny. Dlatego oferujemy bezpłatny zwrot wszystkich naszych produktów związanych z okularami.
Jeśli nie jesteście Państwo zachwyceni nowymi oprawkami – prosimy o spokój. Wystarczy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta w ciągu 30 dni od otrzymania okularów BURGA.
Otrzymają Państwo formularz zwrotu oraz instrukcje zwrotu produktu. Bezpłatnie!
Chcemy, aby znaleźli Państwo idealną parę dla swojej wyjątkowej urody. Zapraszamy więc do zapoznania się z naszą ofertą okularów, ponieważ w razie potrzeby można je łatwo zwrócić.
Zwracany produkt nie może być używany i powinien zostać odesłany do nas w oryginalnym opakowaniu.
Prosimy napisać „RETURNED ITEM” (ang. zwracany towar) na opakowaniu, aby uniknąć nieporozumień.
Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania dotyczące zwrotu produktu, prosimy o kontakt pod adresem hello@burga.com.